درجه حرارت پرونده ارتباط بازداشت اکوادور

درجه حرارت: پرونده ارتباط بازداشت اکوادور دستگاه قضایی بین الملل اکوادور وزیر سابق

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از حضور در لیگ سوئد تا رویای بازی در روسیه , گفتگو با ستاره نوظهور تیم کی‌روش

قدوس در گفتگو با خبرآنلاین می گوی حتی فکر بازی با پیراهن کشور عزیزمان ایران در جام جهانی هم موی دستم را سیخ می‎کند.

از حضور در لیگ سوئد تا رویای بازی در روسیه , گفتگو با ستاره نوظهور تیم کی‌روش

گفتگو با ستاره نوظهور تیم کی روش؛ از حضور در لیگ سوئد تا رویای بازی در روسیه

عبارات مهم : ایران

لیگ سوئد باعث شده است آماده به تیم ملی کشور عزیزمان ایران بیایم

قدوس در گفتگو با خبرآنلاین می گوی حتی فکر بازی با پیراهن کشور عزیزمان ایران در جام جهانی هم موی دستم را سیخ می‎کند.

بسیاری سامان قدوس را ستاره احتمالی کارلوس کی روش در جام جهانی می دانند؛ بازیکنی که سرنوشتی مشابه اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد داشته و جزو کشفیات کی روش جهت تیم ملی کشور عزیزمان ایران هست. پسر دوست داشتنی تیم ملی کشور عزیزمان ایران با زبان زیبای فارسی اش به گفتگو با ما نشست و از تمریناتش در لیگ سوئد به عنوان بازیکنی حرفه ای، اوضاع این تیم در لیگ سوئد، بازی در تیم ملی کشور عزیزمان ایران و جام جهانی گفت.

از حضور در لیگ سوئد تا رویای بازی در روسیه , گفتگو با ستاره نوظهور تیم کی‌روش

*سامان! خیلی به جام جهانی نزدیک شده است ایم. حتما تو هم هیجان زده ای که می توانی در جام جهانی بازی کنی؟ شرایط تیم ملی چطور است؟

شرایط تیم ملی خیلی خوب است و خوبتر هم می شود. در اینجا عالی ترین شرایط وجود دارد و همه چیز عالی هست. خیلی خوشحالم که الان اینجا هستم و می توانم با تیم ملی باشم. فقط 19 روز دیگر تا جام جهانی وقت باقی مانده ولی هنگامی که فکر می کنم که می توانم این وقت را داشته باشم که در لیست نهایی سرمربی تیم ملی باشم خیلی هیجان زده می شوم. هنگامی که به این فکر می کنم که می توانم با پیراهن کشور عزیزمان ایران در جام جهانی بازی کنم، باورتان می شود اگر بگویم موی دستم سیخ می شود.( موی دستش را نشان می دهد تا حسش را انتقال یافته کند) فکر کردن به بازی با پیراهن کشور عزیزمان ایران در جام جهانی هم هیجان انگیز است و من جهت آن وقت لحظه شماری می کنم.

قدوس در گفتگو با خبرآنلاین می گوی حتی فکر بازی با پیراهن کشور عزیزمان ایران در جام جهانی هم موی دستم را سیخ می‎کند.

*پس می شود منتظر بود تا رویای سامان قدوس برآورده شود؟

هنوز هیچ چیز قطعی نیست ولی رویای بازی در جام جهانی از بچگی با من بود. رویایم این بود که در جام جهانی بازی کنم. الان هم که به این اتفاق نزدیک شده است ام خیلی انگیزه دارم که بتوانم عالی ترین عملکردم را جهت کشور عزیزمان ایران نشان بدهم. تیم ما نشان داده چه تیم خوبی است و این را همه می دانند. ما در انتخابی جام جهانی هشت بازی پشت سر هم گل نخوردیم و این بی نظیر هست. نشان داده ایم که می توانیم هر تیمی را ببریم. هشت بازی بدون حتی یک گل خورده اتفاق کوچکی نیست و یک اتفاق تاریخی است و نشان می دهد که ما تیم خیلی خوبی داریم.

*درباره اسپانیا، پرتغال و مراکش خیلی صحبت شده است هست. فکر می کنی تیم کشور عزیزمان ایران می تواند در این گروه موفق شود؟

چرا که نه. در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست. ما می توانیم هر تیمی را ببریم، فقط باید در عالی ترین شرایط تیمی باشیم. باید در ذهنمان تمرین کنیم که می توانیم هر تیمی را ببریم و همانطور که گفتم هیچ اتفاقی غیرممکن نیست.

از حضور در لیگ سوئد تا رویای بازی در روسیه , گفتگو با ستاره نوظهور تیم کی‌روش

*از کجا به چنین باوری رسیده ای که می توانیم در این گروه موفق شویم؟

بازیکن باید هر لحظه عالی ترین چیزها را بخواهد. ما این را نشان داده ایم که می توانیم هر تیمی را ببریم. مهمتر از این کادر فنی و کارلوس کی روش هم این انگیزه را به بازیکنان می دهد. مسعود کاپیتان ما هم در روز اول همین حرف را به همه ما زد که باید در مغزمان جوری فکر کنیم که می توانیم برابر حریفان موفق شویم.

*برای تو که تقریبا 9 ماه است در تیم ملی حضور داری، فضای تیم به چه شکل است؟

قدوس در گفتگو با خبرآنلاین می گوی حتی فکر بازی با پیراهن کشور عزیزمان ایران در جام جهانی هم موی دستم را سیخ می‎کند.

خیلی من این فضا را دوست دارم. همه مثل برادر می مانند و من این را خیلی دوست دارم. از لحاظ فنی هم سطح تیم ملی خیلی بالاست. تیم ملی محکم و جدی تمرین می کند و این شرایطی است که من عاشق تمرین در آن هستم. بازیکن در این اوضاع می تواند عالی ترین کارآیی را داشته باشد.

*تمرینات چند روز اخیر چطور بوده. در خبرها شنیدیم که تمرینات تیم ملی خیلی سنگین و پرفشار است.

خب ما الان فاصله ای تا جام جهانی نداریم و باید به این شکل تمرین کنیم. مورد نیاز داریم که در عالی ترین شرایط وارد جام جهانی شویم به همین خاطر خیلی باانگیزه و محکم در تمرینات شرکت می کنیم. البته شاید در این یکی دو روز به خاطر بازی برابر ترکیه از فشار تمرین کم شود.

از حضور در لیگ سوئد تا رویای بازی در روسیه , گفتگو با ستاره نوظهور تیم کی‌روش

*درباره هواداران فوتبال کشور عزیزمان ایران چقدر می دانی؟

زیاد با آنها برخورد کرده ام. خیلی به تیم ملی تعصب دارند. اشتیاق آنها به ساپورت تیم ملی را تقریبا همه می دانند. این به ما انگیزه می دهد. خیلی خوشحال می شوم که آنها را در استادیوم ها ببینم. این را خوب می دانم که تماشاگران ایرانی خیلی تیم ملی را دوست دارند. مطمئنا اگر آنها کنار ما باشند، می توانیم هر اتفاقی را در روسیه رقم بزنیم. ما خودمان را یک تیم هشتاد میلیونی تصور می کنیم نه تیم 23 نفری.

*فصل تازه جهت شما در استرشوند به خوبی فصل قبل شروع نشده؟

بله متاسفانه فصل را با دو، سه باخت شروع کردیم. پارسال خیلی خوب بودیم و امسال رقبا می دانند که چطور برابر ما بازی کنند. آنها عقب می روند و جلوی دروازه ارزش اتوبوس پارک می کنند و این کار را جهت گلزنی ما سخت می کند ولی الان چند هفته ای است که دوباره کارمان را شروع کرده ایم و می خواهیم در جدول اوج بیاییم. فصل قبل پنجم شدیم و سهمیه لیگ اروپا را در فصل تازه از دست دادیم ولی امسال تلاش می کنیم دوباره سهمیه لیگ اروپا را بگیریم.

*شایعه شده است که ممکن است به سوانسی انگلیس بروی.

برخی صحبت ها راجع به حضور سرمربی مان در این تیم شده است و بعد از این شایعه شده است که ممکن است من هم به آنجا بروم ولی خودم خبر رسمی راجع به این عنوان ندارم چون گفته ام هنگامی که با تیم ملی کشور عزیزمان ایران هستم، نمی خواهم به چیزی جز کشور عزیزمان ایران فکر کنم و تا آخر جام جهانی همه ذهن من مشغول تیم ملی است ولی هنگامی که می شنوم که سوانسی، سلتاویگو یا چند تیم بوندس لیگایی من را می خواهند، برایم باعث افتخار است.

*سامان!تو در تیمی بازی می کنی که کاملا حرفه ای هست. شاید جهت بازیکنان ایرانی جالب باشد که بدانند برنامه روزانه شما در تیم استرشوند چیست؟

صبح بعد از اینکه به کلوب رفتیم، باید به صورت تیمی صبحانه بخوریم. بعد از صبحانه تمرین می کنیم. بعد از اینکه تمرین تمام شد، کار من هنوز تمام نشده و در زمین می مانم و هر روز با کمک مربی تیم تمرین اختصاصی می کنم؛ مثل ضربه پنالتی، ضربه ایستگاهی یا شوتزنی. بعد از تمرین ناهار را در کلوب می خوریم و این هم اضطراری است که به صورت تیمی انجام شود. بعد از استراحتی دو ساعته در سالن جیم کلوب دوباره تمرین می کنم. این برنامه روزانه ما از صبح تا عصر هست. همه بازیکنان هم در نزدیکی کلوب زندگی می کنند و می توانند با پای پیاده از منزل ارزش تا کلوب بیایند.

*سطح لیگ سوئد چقدر به تو کمک کرده که در تیم ملی موفق شوی؟

واقعا سطح لیگ سوئد خوب هست. به لحاظ زمانی با بقیه کشورهای اروپایی تفاوت داریم ولی به لحاظ سطح فوتبالی، لیگ سوئد لیگ خوبی به حساب می آید. سال قبل دیدید که آرسنال را بردیم و اتلتیکو بیلبائو را هم زحمت انداختیم. صادقانه باید بگویم که تمرین و بازی در سوئد خیلی به من کمک می کند تا در عالی ترین شرایط به تیم ملی کشور عزیزمان ایران اضافه شوم و از این عنوان خیلی خوشحالم.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه