درجه حرارت پرونده ارتباط بازداشت اکوادور

درجه حرارت: پرونده ارتباط بازداشت اکوادور دستگاه قضایی بین الملل اکوادور وزیر سابق

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست ولی جریمه‌ دارد

قضیه از یک پیامک شروع شد، پیامکی در عرض چند ساعت مالکان خودروهای زیادی را شوک زده کرد. پیامک‌هایی که روز پنجشنبه جهت تعدادی از مالکان خودروها ارسال شد و درآن مد

پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست ولی جریمه‌ دارد

پنجشنبه هایی که طرح ترافیک نیست ولی جریمه دارد

عبارات مهم : ارسال

قضیه از یک پیامک شروع شد، پیامکی در عرض چند ساعت مالکان خودروهای زیادی را شوک زده کرد. پیامک هایی که روز پنجشنبه جهت تعدادی از مالکان خودروها ارسال شد و درآن مدعی شده است بود که به علت ورود این ماشین به محدوده طرح ترافیک یا زوج و فرد، اتومبیل یادشده، جریمه شده است هست.

به گزارش اعتماد ؛ این در حالی است که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران بارها اعلام کرده بود که از وقت اجرای طرح ترافیک تازه تهران، دیگر در روزهای پنجشنبه، طرح ترافیک اجرا نخواهد شد و خودروها جهت تردد در همه نقاط شهر آزادند!

پیامکی از دیاری دیگر

پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست ولی جریمه‌ دارد

متن این خبر ولی به اندازه کافی گویا و روشن بود که جای تردیدی جهت مخاطبان آن باقی نگذارد: «شهرداری تهران: مالک ماشین به شماره پلاک… … … ورود غیرمجاز شما به محدوده طرح ترافیک / زوج و فرد ثبت و عوارض آن به حساب بدهی شما منظور شده است هست. اطلاعات زیاد #٣٭٣٭١٣٧٭ و my.tehran.ir»

این پیامک در حالی جهت بسیاری از مالکان ارسال شده است که اصلا یا در پایتخت کشور عزیزمان ایران نبوده اند یا آن روز ماشین خود را بیرون نبرده اند! «سینا. ق» مالک ماشین به شماره ٩٣ل٦٨١ ایران٥٥، – البته ماشین به نام همسرش است – یکی از همین افراد است که به گفته خودش ٣ هفته پیش خودروی خود را به اهواز برده و بدون ماشین به پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشته است ولی در کمال تعجب در همین روزهای مردادماه پیامکی را با همان مضمون اوج دریافت کرده است.

قضیه از یک پیامک شروع شد، پیامکی در عرض چند ساعت مالکان خودروهای زیادی را شوک زده کرد. پیامک‌هایی که روز پنجشنبه جهت تعدادی از مالکان خودروها ارسال شد و درآن مد

«میترا. م» مالک ماشین به شماره ٢٣ج٧٤٦ ایران٦٦، نیز یکی دیگر از شهروندانی است که به گفته خودش در این روز جریمه شده است است ولی خودش نمی داند چرا…

برخی ها نیز همان طور که گفته شد، اصلا ماشین خود را بیرون نیاورده بودند و جریمه شدند. «ثمینا. ر» مالک ماشین به شماره ٥٦ب٢٢٨ ایران٦٦ یکی از همین افراد است که درحالی این پیامک را دریافت کرده که به گفته خودش، در منزل استراحت می کرده است.

اما اینها تنها نمونه هایی عینی از صدها و شاید هزاران پیامکی بود که پنجشنبه، ٤ مرداد جهت تعدادی از مالکان خودروها به شکلی عجیب و غریب ارسال شدند. این پیامک ها در چنان سطح وسیعی منتشر شدند که بسیاری از هموطنان را وادار به تصویر العمل و اعتراض کردند؛ اعتراض هایی که به لطف اینترنت چنان اوج گرفت که در نهایت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران را وادار به تصویر العمل کرد.

پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست ولی جریمه‌ دارد

واکنشی که در قالب جوابیه ای از سوی این معاونت منتشر شد و در آن آمده است: اطلاعیه شرکت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به پیامک های ارسالی به شهروندان با عنوان بدهی طرح ترافیک؛ در چند روز گذشته پیامک هایی جهت صاحبان بعضی خودروها ارسال شده است است که از بدهکار بودن ماشین بابت عوارض ورود به محدوده های طرح ترافیک و زوج یا فرد خبر می دهد. البته دریافت این پیامک در این مرحله جنبه اطلاع رسانی داشته و به معنی قطعی بودن بدهی یا جریمه ماشین نیست.

کلیه دارندگان خودروها می توانند با شماره گیری #٣٭٣٭١٣٧٭ و اعلام شماره پلاک خودرو، از میزان بدهی احتمالی آن بابت عوارض طرح ترافیک مطلع شوند. از دارندگان خودروهای بدهکار دعوت می کنیم بعد از عضویت در سامانه اینترنتی «تهران من» به نشانی my.tehran.ir با شارژ و زیاد کردن اعتبار خود نسبت به تسویه بدهی ماشین مربوطه اقدام کنند و چنانچه به هر علت تصور می کنند اشتباهی رخ داده هست، درخواست خود را در بخش «پشتیبانی» سامانه پایتخت کشور عزیزمان ایران من به ثبت برسانند تا در مناسب ترین وقت جهت بررسی مجدد و بازبینی اقدام شود.

قضیه از یک پیامک شروع شد، پیامکی در عرض چند ساعت مالکان خودروهای زیادی را شوک زده کرد. پیامک‌هایی که روز پنجشنبه جهت تعدادی از مالکان خودروها ارسال شد و درآن مد

ولی بازهم این اطلاعیه نتوانست بسیاری از دریافت کنندگان پیامک ها را قانع کند. علی پیر حسین لو مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران در این خصوص می گوید: اصولا اگر در پیامک های ارسالی، تاریخ ذکر شده است باشد، تخلف مربوط به همان روز است ولی چنانچه تاریخی در آن نیامده باشد، تخلف قبلا صورت گرفته و در آن روز فقط پیامک اطلاع رسانی آن جهت مالک ارسال شده است است.

از مثال هایی که در مورد دریافت کنندگان پیامک دربالا به آن اشاره شد، دو مالک سهمیه طرح ترافیک داشته اند و بنابراین ورود و خروج آنها در طرح اصولا نباید مشکلی داشته باشد ولی با این حال آنها نیز جریمه شده است اند. پیر حسین لو در مورد «چرایی» این جریمه شدن نیز می گوید: احتمالا این افراد یا حساب شخصی خود را شارژ نکرده اند یا قبل از دریافت طرح ترافیک خود به طرح ترافیک وارد و جریمه شده است اند. در هرصورت آنها می توانند با مراجه به آدرس های اینترنتی یا پیامکی اشاره شده، دقیقا از محل و تاریخ تخلفی که انجام داده اند مطلع شوند.

پنجشنبه‌هایی که طرح ترافیک نیست ولی جریمه‌ دارد

سینا ولی یکی از کسانی است که هم حسابش را شارژ کرده و هم سال هاست که طرح دارد ولی با این وجود باز هم جریمه شده است است…!

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز بعد از ارسال چند نمونه یاد شده است در این گزارش، اعلام می کند که موارد فوق را جهت بررسی به کارشناسانش داده است ولی با این وجود وی نیز مانند پیرحسینلو اعتقاد است که این تخلفاتی که پیامک های آن جهت مالکان آمده، متعلق به گذشته است: مالکانی که معتقدند پیامک فوق بی علت جهت آنها ارسال شده است می توانند ابتدا به یکی از دو شیوه ای که اطلاع رسانی شده، از اوضاع تخلف خود آگاه شوند و اگر باز هم قانع نشدند یا اشتباهی صورت گرفته بود، ما آماده ایم تا آنها را پیگیری کنیم.

با این وجود هنوز هم جای چند پرسش باقی هست. اینکه آیا قبل از دریافت طرح ترافیک جدید، مالکانی که قبلا هم طرح داشته اند جریمه شده است اند؟ یا اینکه اصولا آیا به یک باره این معاونت تصمیم می گیرد طی یکی دو روز به مالکان متخلف قبلی و فعلی، پیامک بزند و آنها را مطلع کند ؟ مگر نه اینکه شهرداری مدعی است که پیامک ها فوری و بلافاصله بعد از ثبت تخلف به وسیله دوربین ها، جهت مالکان ارسال می شود، بعد آیا این بار شهرداری جهت ارسال پیامک این همه تعلل کرده است؟!

نگرانی رانندگان اسنپ

در همین حال رانندگانی که جهت اسنپ کار می کنند از مسئله دیگری سخن می گویند. خبرنگار «اعتماد» دست کم با ۱۰ راننده اسنپ صحبت کرده هست. همه آنها در دو یا سه هفته اخیر با پیامکی در روز پنجشنبه مواجه شده است اند که به آنها اعلام کرده است به صورت غیرمجاز وارد محدوده طرح ترافیک شده است اند. این در حالی است که طبق مدل تازه طرح ترافیک در سال ۱۳۹۷ روزهای پنجشنبه محدودیت ورود به محدوده طرح ترافیک وجود ندارد. با این حال باید منتظر ماند و دید آیا این مسئله مربوط به خطای سیستمی بود که شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید می کرد به این سرعت به کار گرفته نشود و خطاهایش برطرف شود یا مسئله از جای دیگری است.

واژه های کلیدی: ارسال | ایران | ماشین | ترافیک | دریافت | شهرداری | طرح ترافیک | شهرداری تهران

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه